🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر بی نقطه امام مهدی موعود الهی

(ثبت: 2695) آبان 5, 1395 
شعر بی نقطه امام مهدی موعود الهی

                                       شعر بی نقطه:امام  مهدي موعود الهی

م ح م د که اسم امام مهدي موعوده
                                                  اسمي والا که هم اسمه محمد محموده
در همه عالم وعده داده او را دادار
                                                کل عالم او را دلدارو در دلها کاردار
امام کل ملک و ملائکه و عالم الهي
                                             مهدي درد و دواي  در دل  هر عالم الهي
کامل و مکمل و عادلي و موعود دلها
                                               سراسر دلها عالم مهدي را دهد در دلها
عالمي و عاملي و داراي کل  علومي
                                                عالي و اعلاو علم عالم را در دل داري
 هر  دلي که مهدي موعود  را صدا کرده
                                                   دل او را   مهدي موعود دوا کرده
کل دلهای مردم را دوای مهدي  دارد
                                                کل اسرارمردم را مهدي آگاهی دارد
کردگارا مهدي موعود دواي درد همه
                                          کل عالم همه سوي دل مهدي موعود داره
رس مهدي موعود را در دل همه مردم
                                               او که آگاه دل و دواي درد همه مردم
دعا گوي امام مهدي موعوددر همه حال
                                       او که عالم احوال ما و محول حول و احوال

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. بیژن آریایی

    آبان 5, 1395

    کار ارزنده و درخور ستایش

    مانا باشی سراینده ارجمند

  2. جواد مهدی پور

    آبان 6, 1395

    سلام

    عالی بود جناب ساروی عزیز

    مأجور باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا