🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر زائران حرم ابا عبدالله الحسین علیه السلام

(ثبت: 211206) تیر 8, 1398 

زمزمه زائرین حرم ابا عبدالله و کربلای معلی
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی
سبک:نغمه سنتی منتظرت بودم
…………………………………..
یا ابا عبدالله(4)
………………………………………
بین الحرمین تو، بهشتمه آقا
ملائکه زائر بر ،حریمت ای آقا(3)
میون ره می مونم،نگه به گنبد ها
بین دو راهی موندم،مدد گل زهرا(3)

یک سو نظرم به گنبد حضرت ارباب
در سوی دگر دیده به ساقی و علمدار

ما قطره تو دریا،آقای گداها(2)
یا ابا عبدالله(4)
…………………………….
تو کربلا ای آقا،غرق عزا می شم
میون روضه آقا،می شه فدایی شم(3)
از تل زینبیه،تا توی قتلگاه
به سر زنان با زینب،هم نوا می شم(3)

و شمر جالس و علی،رأس الارباب
به یاد اشک او بر،بالین ارباب

ما قطره تو دریا،آقای گداها(2)
یا ابا عبدالله(4)
…ّ…ّّّّ.ّ……………………
در دم مردن مولا،منتظرت هستم
منتظر دیدار ،رخ حسین هستم(3)
من که به عالم هر جا،روضه به پا کردی
سینه زن هر مجلس ،گریه کنت هستم

دیدار جمالت به دم مرگ سعادت
جان دادن در راه شما گشته شهادت
ما قطره تو دریا،آقای گداها(2)
یا ابا عبدالله(4)
………………………………
نماز حاجت خوندیم، قبه طلای تو
عجل فرج بر لب ها،بهر نگار تو(3)
صاحب زمون یا مهدی،بیا بیا مولا
شیعه شده تنها ای،منتقم زهرا(3)

ما سینه زن و گریه کن حضرت عشقیم
از کودکی بر در گه تو بسته به عشقیم

ما قطره تو دریا،آقای گداها(2)
یا ابا عبدالله(4)
……………..ّ………………
حریم پاکت آقا،قبلۂ راز ماست
کرب و بلای تو ،مأمن تمام ماست(3)
خانۂ حق گردد باز ،سالی یک بار
خانۂ تو هر لحظه ،به روی ما باز است(3)

ای شاه شهید کربلا خسرو خوبان
بنما نظری به شاعر و ذاکرت ای جان

ما قطره تو دریا،آقای گداها(2)
یا ابا عبدالله(4)
………………………..ّ.ّّّ..
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا