🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر مرا بخوان که به نام تو گفته ام

(ثبت: 239050) اردیبهشت 27, 1400 

 

اینجا شکوفه گیلاس می دهد گاهی
بذر درخت های انار وصال تو
طعم گس دهان تو را بوسه می زنم
خوش عطر تر ندیده ام از این نهال تو

شعر مرا بخوان که به نام تو گفته ام
سرو بلند باغ امید و نیاز ها
ناز تو را کشیده به هر سو دلم چنین
در پیچ و تاب مخفی این رمز و راز ها

در سایه سار توت تو ماوا که می کنم
وقت خوشی است حال و هوای تو و نسیم
آواز رود … زمزمه باد شن سوار …
ممنون مرا به وقت خوشت کرده ای سهیم

خوشید چشم های تو تابان که می شود
مشرق ترین هوای دلم می کند طلوع
من عاشق تو می شوم و بار دیگری
ماه رخت معاشقه را می کند شروع

گلبوسه برشکوفه سیبت که می زنم
لبخند میزنی که بگو دوست دارمت
من دوست دارمت تو اگر باورم کنی
سوگند می خورم به همه بی قراری ام

دریا و موج و ساحل و کشتی به یک طرف
تو آن غروب سرخ پر از قوی عاشقی…
لم داده بر خیال تو این بار شاعری
کز کرده گوشه بلمی … کنج قایقی

ه…ی می سراید و به ورق بوسه می زند
ا…سم تو را که بوده شبی ارزوی او
د…اری برای شاعرش این بار می شوی
ی…ک نت میان واژه بی رنگ و روی او

فرخنده عابدینی

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. محمد خوش بین

    اردیبهشت 27, 1400

    سلام و درود
    عالی بود👏👏👏

  2. فرخنده عابدینی

    اردیبهشت 27, 1400

    سلام فراوان استاد بزرگوار
    خدا رو شکر در کنارمان هستید تا از شما بیاموزیم و درس پس دهیم.
    🌹🌹🌹

  3. نسرین حسینی

    اردیبهشت 28, 1400

    زیبا بود درودها برشما نازنینم🌺🌺

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 28, 1400

    سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • فرخنده عابدینی

      اردیبهشت 28, 1400

      سلام سپاس فراوان. از حضور گرمتان سپاسگزارم🌹

  5. مجید محمدی

    اردیبهشت 28, 1400

    سلام و درود بر شما شاعر گرانقدر بسیار زیبا سرودید لذت بردیم🌹🌹🙏🙏

    • فرخنده عابدینی

      اردیبهشت 29, 1400

      سپاسگزارم حضور گرمتان هستم. در پناه خدای خوبیها باشید🌹

  6. رضا محمدصالحی

    اردیبهشت 29, 1400

    شعر مرا بخوان که به نام تو گفته ام
    سرو بلند باغ امید و نیاز ها
    ناز تو را کشیده به هر سو دلم چنین
    در پیچ و تاب مخفی این رمز و راز ها

    درود بانوی ادیب 👏👏👏🌹

    • فرخنده عابدینی

      اردیبهشت 30, 1400

      درود استاد گرانقدر
      ممنونم از توجهتون🌹🌹🌹🌹

  7. نورمحمد خدابنده

    اردیبهشت 29, 1400

    بسیار عالی و درود بر شما

    • فرخنده عابدینی

      اردیبهشت 30, 1400

      سپاس بزرگوار
      ممنونم از حضورتون
      درودتان🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا