🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر پاک 2

(ثبت: 56) مهر 20, 1394 

آنان که به «شعـــر پـاک» ایمان دارند
یکپارچـــــه خصلــــت کریمان دارند
در هر وادی چـه علم باشد چه ادب
امّیـــــد به اعتلای ایـــــــران دارند.

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 20, 1394

    سلام ودرود بر حضرت استاد خوش عمل کاشانی

    محبت شما پایان نا پذیر است
    بیش ازجانم دوستتان دار م…

    در پناه خدا

  2. صباغ کلات

    مهر 20, 1394

    .

    پاک است همیشه شعر ؛ لاکن ، به فساد

    گه گاه ، کشــیده می شــود ؛ از بیـداد

    شاعر اگر آن امیـر فحل است ؛ و جواد

    هرگز ! نگذاردش ؛ شوـد ؛ فتنهء باد

    ………………………………………………….

    درود بر استاد خوش عمل بزرگوارم

    سپاس + گل ها

    .

    • نگار حسن زاده

      مهر 20, 1394

      درود بر شما نازنین پدرم

      بسیار عالی بود

    • پاک است اگر شعر چو فیض صلوات
      یا مثل اذان -اقامه هنگام صلات
      زان روست که دارد اثراتی مشهود
      از زمزمه های ناب «صبّاغ کلات».

  3. نگار حسن زاده

    مهر 20, 1394

    درود بر شما استاد بزرگوار و بزرگمهرم

    سپاس از این هدیه زیباتون به اهالی پاک

    بی نهایت ممنونم

    شاد و سلامت باشید همیشه ایام

  4. سمانه تیموریان

    مهر 21, 1394

    عرض سلام استاد عزیزم
    واقعا چه هدیه زیبایی
    در پناه حق همیشه شاد و سالم باشید

  5. درود بسیار عالی بود.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا