🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 219142) بهمن 21, 1398 

 

❆ #شعر:

نسیمِ شعرم
ضعیف‌تر از آن است
که پنجره‌ی دلت را
به لرزه درآورد
کاش یک‌باره شعرم طوفان می شد

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 21, 1398

    نسیمی فارغ از طوفان

    کلمة الله هی العلیا

    زیباترین کلمه موجود در بین تمامی کلمات

    کلمه ای است

    که

    در هر زبانی

    نام خدایی را یاد آور شود

    عشق الهی را ارمغان….

    سلام و درود

    استاد ارجمند جناب فلاحی عزیز

    دستمریزاد

    تقدیمی :

    🌸🌸🌸

    شنو گویم برایت پندهایی
    شوی واله برون از هر هوایی

    تعلّق دنیوی را ترک جانا
    به جایی رهنمون جانب خدایی

    ولی اله بایبوردی

    21 /11 / 1398

    🍃🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا