🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 233997) آذر 9, 1399 

 

پاییز و نم نم باران
و یک بغل فریبای مه آلود
چقدر سرد است
هوای انتظار

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹💐💐💐🌹🌹🌹

  2. 🌹🌹🌹دستمریزاد🌹🌹🌹

  3. درودها مهر بانو

    تشبیه انتظار به پاییز زیبا بود

    ******************************

    برگ به برگ میریزد

    ثانیه های انتظار

    به پای درختی

    که از آخرین بهارش

    چهار فصل و دوازده ماه

    همین ثانیه باقی است

    بداهه تقدیم به شعر فخیم شما

    پاینده و نویسان باشید

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

  4. طارق خراسانی

    آذر 9, 1399

    سلام و درود

    خیرمقدم 🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا