🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر….

(ثبت: 238836) اردیبهشت 27, 1400 
شعر….

 

شعر پنهان در “منِ” من :
شعر بی دفتر و قید
شعر بی پایانِ جاری
شعر ساکت چون شقایق
شعر بی بال
شعر پیچیده در جان.

شعر بی خوانش من :
شعر پُر بغض وامانده در خود
شعر بی داد و فریاد
شعر جنگِ میان دل و لب
شعر نجوای در شب
شعر بی حنجره
شعر بی پنجره
شعر در بند و زندان.

شعر من شعر مستور :
شعر بی پرده با خود
شعر ساده، شعر آزاد
شعر پر ماجرا
شعر خاکسترِ زیر آتش
شعر پاک سیاوش
شعر دور از خطا
شعر بی خط.

شعر آذر، شعر آزرم :
شعر پُر شعله، بی “آن” شیراز
شعر پر سوز پنهان
شعر پر رمز
شعر پر راز
شعر بی ساز و آواز
شعر شیرین
شعر فریاد فرهاد
شعر تیشه روی شیشه
شعر ویرانگر دل.

شعر در غنچه ی جان:
شعر گل های شب بو
شعر پیچک، روی دیوار
شعر با خود
شعر در خود
شعر ناخوانده ی من
شعر همراه تنهایی ما
شعر جاری در اندیشه ی من
شعر تاراجِ دل، شعر بی تاج

شعر سرکوب
شعر در خاک
شعر عابر
شعر در خواب
شعر بی انتها در شب تار
شعر خفته در دل خاک
شعر بی دفتر و قید .

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 27, 1400

    سلام شاعر پاک

    درودها بر شما

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. فرخنده عابدینی

    اردیبهشت 28, 1400

    درود بزرگوار
    تقریبا همه ی انواع مضامین شعری در شما نهفته بود.
    مانا باشید بسرایید🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا