🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 244672) بهمن 2, 1400 

 

شعر ،
سفر كردن ذهن است به هر جاى محال
و به هر سوى خيال

تو اگر خواب و يا بيدارى
زورق شعر ، تو را مى برد از حس كوير
به دل آبى ها
و به روى شنها، مى نشاند باران

شعر ،
سجاده ى عشق است بسوى ملكوت
تا ببينى دلدار
و بخندى بسيار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 2, 1400

    شعر،
    سجاده ی عشق است به سوی ملکوت
    🌿🌿🌿💐💐💐🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا