🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 252501) آبان 5, 1401 

 

شعرهایم را،،،
در آتش انداختم!
تو اما؛
از آتش و دود-
–برخواستی!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 5, 1401

    درود بر شما بانو طیبی گرامی

    💐🙏🙏🙏👏👏👏👏

  2. آبان 5, 1401

  3. آبان 5, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیباست و دوست داشتنی است

    فکر میکنم در بیت زیر کلمه ” به” درموقع تایپ شعر افتاد است

    شاه است غلامی که”به” معشوق رسیده
    در راهِ رسیدن به تو ای‌ عشق، غلامم

    🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

  4. طارق خراسانی

    آبان 5, 1401

    سلام لیلای عزیز
    دختر شاعرم

    کوتاه زیبایی ست

    شعرهایم را،،،
    در آتش انداختم!
    تو اما؛
    از آتش و دود-
    –برخواستی!
    بر، خواستی
    اگر ثمر از آتش دو می خواستی مشکلی در تایپ شعر صورت نگرفته است
    اما اگر منظورت از آتش و دود قد علم کردن و برخاستن است باید خواستی به خاستی تغییر یابد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🙏👏👏👌🌹🌿

  5. درود. کوتاهی زیبا سروده ای. احسن.
    🌱🌱🌷🌱🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا