🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 248545) خرداد 27, 1401 

هەموو شەوێ
شێعرەکانم ماچ ئەکەم!
بەو هیوایە
کە لە بەر خۆتەوە بیڵێ یتەوە!

◇ برگردان فارسی:

هر شب شعرهایم را می‌بوسم
به آن امید که تو زمزمه‌یشان کنی!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. م . مانا

    خرداد 27, 1401

    دست خوه ش بی مامه گیان
    بژی به سه ر برزی و خوشویستی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا