🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شما که غریبه نیستید

(ثبت: 6899) مهر 27, 1397 

شما که غریبه نیستید

جار می زنم

عاشقم

عاشقم

عاشق

باچشمانی باز

ودلی روشن

ایستاده ام

درنهایت سادگی

درپیچ کوچه دلدادگی

تاکه بیاید

هرچه می خواهید

بخوانیدم

دیوانه ی دیوانه ی دیوانه

 

من عاشقم

عاشق ِعاشق ِعاشق

آهااااااااااااااااای

باورکنید

او می آید