🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمع

(ثبت: 263573) شهریور 15, 1402 

 

کرد دوری از نگاهم بی وفایت بیشتر
من ولی عاشق ترم حتی به جایت بیشتر

فکر می کردی که با رفتن فراموشت کنم
در عوض هر لحظه شد دل مبتلایت بیشتر

از خیال من اگر یک شب گذر کردی مرو
تا کنم با درد هایم آشنایت بیشتر

حال من را شمع می فهمد که می سوزد مدام
یا هر آن چشمی که می گرید برایت بیشتر

گرچه چشمان سیاهت جان عالم را گرفت
قاتل من بوده اما خنده هایت بیشتر

راز این دلدادگی و عشق ای فرهاد چیست؟
نیمه شب از کوه می آید صدایت بیشتر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا