🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهادت امام جواد ع

(ثبت: 212475) مرداد 7, 1398 

در مرگ جوان مرده، اشک بصرم جاریست
در حجره در بسته، جز عشق که یاری نیست

دور از پسرم اینک، ای کاش رسد هادی
گیرد سر من زانو، چون لحظۂ تنهایست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 7, 1398

    سلام و درود استاد ارجمند

    دور از پسرم اینک، ای کاش رسد هادی

    دستمریزاد

    در پناه اولیاءالله

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 7, 1398

    سلام

    اجرتان با صاحب اثر

    عالی سرودید

    زنده باشید جناب چهار محالی عزیز

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

  3. طارق خراسانی

    مرداد 8, 1398

    سلام و درود

    آفرین به طبع گرمتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا