🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهداى حرم

(ثبت: 244734) بهمن 3, 1400 

 

امروز نشانى از وفا مى بينيم
در دشت ، حضور لاله ها مى بينيم
فردا كه حساب كارها را برسند
در گلشن دوست شاهدان مى بينيم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 3, 1400

    سلام قوافی؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا