🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرمین و ارزشها

(ثبت: 246248) اسفند 28, 1400 

 

ما به سوزِ عشق او می سوختيم

خطِ سرخ لاله را افروختيم

شعله های عشق را با جانمان

تشنه لب در جبهه ها افروختيم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    اسفند 28, 1400

    سلام بر همه شهدای راه حق و حقیقت
    و سلام بر شما
    سال و قرن جدید مبارک

    • مصطفى مروج همدانى

      اسفند 28, 1400

      هزاران سپاس
      درود خداوند به دوستداران شهدا
      رستگار و شادمان باشيد به مهر الهى

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا