🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهدِ وصال

(ثبت: 221303) بهمن 3, 1398 

 

گلشنِ سبز این چمن لاله به لاله کو به کو
جلوه به جلوه قد به قد سینه به سینه سو به سو

ما چو غریقِ تشنگی ترکِ شراب کی کنیم
باده به باده لب به لب جرعه به جرعه هو به هو

در دلِ خود شکسته ایم عهد , به غیرِ ذات او
صفحه به صفحه لا به لا جمله به جمله مو به مو

خالق عرشیان و فرش جمله یکی سرشته است
پنبه به پنبه نخ به نخ تار به تار پو به پو

ما به زمین فکنده ایم خصلتِ زهدِ پُر ریا
تا برسد به درگهش وصل به وصل رو به رو

از خَم ِجبهه می روم تا برسم به کربلا
کرخه به کرخه شط به شط رود به رود جو به جو

از اثر شکفته ام شهدِ وصال می رسد
پَرسه به پَرسه کو به کو خانه به خانه بو به بو

در دل خویش مصطفی دید و ندید جز تو را
گریه به گریه صبح و شام خنده به خنده خو به خو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و عرض ادب
    دستمریزاد
    زیبا و خواندنی مو به مو
    🌹🌹🌹

    • بهمن 3, 1398

      سلام و تشکر و سپاس از لطفتان

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1398

    سلام و احترام،
    دعوت اید به ادامه ی کارگاه سوم:

    http://sherepaak.com/221513/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا