🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهریور

(ثبت: 263943) شهریور 27, 1402 
شهریور

 

شهریور ؛
بلند بانوی باوقار سال
نه در سرش غوغای تیرماه جوانی
و نه خسته از برف سنگین دی ماه کهنسالی ؛
کودک زیبای پائیز را در آغوش کشیده
و به روزهای پر هیاهوی مهر می اندیشد.