🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهید

(ثبت: 244572) دی 28, 1400 

 

چونان ماه،
در آسمان شبم،
تلألو ات را به تماشا می ایستم
که نزدیکی….
وبس محال
رویت همیشگی ات
برهمگان
خط به خط
کوهپایه ها.
حریم استواری تو را
سبز گریسته اند
خطه به خطه،
غزاله های غزل
برانگشتان تاول زده ات
لاله به لاله،
بخون نشسته اند
ای برآمده از خویش
ای شهید
ققنوس وار،
در خود هزاربار
تکثیر می شوی
ومن
هزارشعله
از تو،
دورمانده ام
مرا صدا بزن
مرا از این همه ابر
از این همه خواب
از این همه تَوهُم خراب
صدا بزن
صدا…

#مدینه_ترکاشوند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام خدا بر شهیدان،
    سلام و درود بر شما🌹🌹🌹

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 6, 1400

      سلام درود برشما
      شاعر زیبا قلم
      مانا باشید
      سپاس از مهرتان🙏🏻🍀

  2. مجید محمدی

    دی 29, 1400

    درود بر شما
    قلمتان ماندگار

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 6, 1400

      سلام ودرود بر شما
      فرهیخته گرانقدر
      سپاس از مهرتان🙏🏻🍀🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا