🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شورا

(ثبت: 3731) فروردین 6, 1396 

شورا
به صف گشتند کاندیدا شوند و
در این محنت سرا شورا شوند و

اگر هم طعمه ای از راه آمد
همه مشغول این حلوا شوند و

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 6, 1396

    به صف گشتند کاندیدا شوند و

    در این محنت سرا  شورا شوند و

    اگر هم طعمه ای از راه آمد

    همه مشغول این حلوا شوند و

    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید.

    • علیرضا حکیم

      فروردین 6, 1396

      درود بانو خیاط پیشه گرامی

      سپاس فراوان از نگاه سبزتان

  2. مسعود رستمزاد

    فروردین 6, 1396

    درود

    عالی سرودید

  3. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1396

    سلام و درود بر حضرت حکیم

    اشعار شما همیشه زیبا و.دارای مضمون های خوب اجتماعی  ست.

     لذت بردم

    تا بوده همین بوده است،،،

    در پناه خدا شاد زی

    • علیرضا حکیم

      فروردین 7, 1396

      درود جناب طارق عزیز

      شما لطف دارید و زیبابین هستید من از روی تفنن گاه گاهی چیزی به ذهنم می رسد و عرضه می کنم 

      اشعار شعرای پاک خیلی زیبا و در خور هستند و من از بودن در کنارشون راحت و راضی هستم و به بودن در کنارتان افتحار می کنم

      بینهایت خوبی برایتان آرزومندم

      با سپاس فراوان

  4. سحر جهانی

    فروردین 8, 1396

    درودبرشماجناب آقای حکیم 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا