🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق دل

(ثبت: 5198) آذر 28, 1396 

عاشق شدم من اما این عشق ماندنی نیست

دل پر شده از مهرش,لیکن ربودنی نیست

ساز دلم چه ناکوک میزند از نبودش

چون او ندارد این حال,عشقش ستودنی نیست

من فکر اویم هر شب,هر روز من پر از صبر

فکرم که پر شد از او,دیگر رمیدنی نیست

از چه بگویم؟از دل؟صاحب دل چو او شد

چون درد من نداند,حالم شنیدنی نیست

دل را کجا برم من,در سلطه ام درآید

دل دیگر آنِ او شد,از او بریدنی نیست

دل بر چه بندم اکنون,تا او شود فراموش

چون دانم این بَرِ کال،هرگز رسیدنی نیست

این در توان من نیست,او گشته شوق این دل

گر شوق دل نباشد،قلبم تپیدنی نیست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بانو خرم بخش گرامی

  2. درود نازنین بانو

    زیبا سرودید

    دستمریزاد

    • درودت بانوی مهر و آینه

      سپاس بیکران

      زنده باشید به عشق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا