🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق ديدار

(ثبت: 244940) بهمن 21, 1400 

 

به شوق ديدن رويت به باغ دعوت كن
هزار قطره ى باران ببار ، جوى در ره كن
نسيم عشق به برگهاى ناز ، نواز
خروش و ولوله با ساز ، همره كن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    بهمن 21, 1400

    . سلام و درودهایم پاک 🌺
    . ( مرا ) به شوق ديدن رويت به باغ دعوت كن 🌹
    . اغلب سروده های جنابعالی را می خوانم و می آموزم
    . استاد ارجمند تقاضای مورد عفوم را پذیرا باش که ( مرا ) را بدون اجازه نوشته ام !!!!
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

    • هزاران سلام
      همواره مفتخر به شاگردی شما هستم
      بسیار نکته ارزشمندی فرموده اید
      ممنونم گرانقدر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا