🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق پرواز

(ثبت: 253960) آذر 24, 1401 

شوق پرواز

حرامم باد اگر یک لحظه غافل باشم از یادت
تو باشی و نچینم میوه از حسن خدادادت

برایم سرنوشت خوب و زیبائی نخواهد بود
اگر طرفی نبندم از شلال داده بر بادت

تو آهو چشم لبریز از خرامان جلوه نازی
امان سحر و جادوی تو و خوی پریزادت

زمان آهسته میچرخد به زیر یال بازویت
جهان افتاده در پای هزاران تیر صیادت

رهایم در خیال تو اگر چه پای در بندم
سراسر شوق پروازم میان دشت آزادت

تو که آوازه خوان هرشب شهر و خیابانی
برقصان آسمانم را به سوز و ساز فریادت

زمستان در زمستان بهمنی از ژاله میگردم
که فروردین به فروردین رسد گرمای خردادت

 

 

 

 

نظرها
  1. رهایم در خیال تو اگر چه پای در بندم
    سراسر شوق پروازم میان دشت آزادت

    درودها استاد معصومی عزیز
    لذت بردم از شعر پرشورتان
    نویسا و مانا باشید به مهر

  2. طارق خراسانی

    آذر 24, 1401

    سلام بر امیر شعر پاک

    این نمونه واقعی غزل است
    تعریف غزل همین غزل است و لاغیر
    دل را به وجد آورد
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿❤️👏👌👏👌👏👌❤️🌹🌿

  3. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1401

    به به
    واقعا عااااالی

    زیبا و دل انگیز سرودید

    درود بر شما استاد معصومی عزیز

    مرحباااا

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏🙏👏👏👏👏🌹❤️

    در مصرع ششم احتمالا سهو تایپی رخ داده است

    امان ” از ” سحر و جادوی تو و خوی پریزادت

    جسارتم را ببخشایید

    درود ها

  4. کبری محمدی

    آذر 24, 1401

    سلام
    غزلی زیبا، پر احساس و دلنواز، همه ی ابیات عالی
    لذت بردم
    قلم توانای تان برقرار
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا