🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شُکوهِ «غزل» …

(ثبت: 3134) دی 28, 1395 

                          « به نام خدا »

  اگر چه شعرِ مفاخر به کام چون عسل است

        ردایِ فاخرِ شعرِ دیارِ ما «غزل» است

غزالِ دشتِ سخن، خوش خرام و مشکین تن

    شُکوهِ گفتهٔ «حافظ» گواهِ این مَثَل است.

                       «مهران اسدپور»

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. غزل آرامش

    دی 29, 1395

    سلام و درود بر شما

    بسيار عالى

  2. نگار حسن زاده

    دی 30, 1395

    درود بر شما

    زیباست

    موفق و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا