🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شُکوُه

(ثبت: 5707) اسفند 27, 1396 
شُکوُه

کوچه ، نه
کوچ
پر می شود…
از پریشانی ام ،
خاکستری بربال باد
از هزار روزن روشنی
امتداد بهارخواهم داد
در امتثال سرخ آتشگاه
به عشقی بر بلندترین نقطه ی فرهاد
بر خواهم تافت
همه ، نبض
در آخرین گامهای بلند
که به شکوه شعله ها به عطش
پیوند
اصلا از قبل
به
” لاله گونی “
سوگند خورده ست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):