🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوفه های بادام

(ثبت: 1288) اردیبهشت 1, 1395 

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

⚜شکوفه های بادام⚜

از داغ نگاه لاله بر چشمان ات
شد جنگل ابر، سر به سر، چشمان ات

افشاند، به رقص دست باد، آن بادام
یک باغ پر از شکوفه در چشمان ات

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. محمد یزدانی"جوینده"

    اردیبهشت 2, 1395

    سلام شاعر موفق

     تحسین برانگیز سروده اید :

    از داغِ نگاهِ لاله بر چشمان ات

    شد، جنگلِ ابر، سر به سر چشمان ات     

    افشاند به رقصِ دستِ باد،آن بادام

    یک باغِ پُر از شکوفه در چشمان ات

    پانته آعسکری

    سپاس

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 2, 1395

      سلام بر استاد اندیشمندم
      فرخنده زادروز مبارک حضرت علی علیه السلام را تهنیت و شادباش عرض می کنم
      تحسین برانگیز مهر شماست که سخاوتمندانه وقت می گذارید
      ممنونم

  2. مينا امينی

    اردیبهشت 2, 1395

  3. فرزاد امین اجلاسی

    اردیبهشت 2, 1395

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 2, 1395

      درودها استاد امین اجلاسی گرامی

      قدردانِ حضورتان هستم

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 2, 1395

    با سلام و تبریک عید عاشقان

    شاهکارتان را خواندم و  برایم لذت بخش بود.

    در پناه خدا…………………………………………………………

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 2, 1395

      سلام و درودها

      قدردان لطف شما هستم

      عیدتان مبارک

  5. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 2, 1395

    سلام 

    خیلی زیباست 

    در پناه حق 

    • پانته‌ آ عسکری

      اردیبهشت 2, 1395

      درود بر سمانه بانوی زیبانگار

      سپاسگزارم

  6. حسن بن یباره

    اردیبهشت 3, 1395

    افرین

  7. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 3, 1395

    سلام نازنین

    بسیار عالی بود

    مرحبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا