🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوفه های لبخندت

(ثبت: 215567) مهر 30, 1398 

💠 شکوفه های لبخندت:

لبخندت
بهار دارد
شکوفه ها می دهد دهانت،
و گیلاس لب هایت چیدنی!.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا