🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوفه ی خورشید

(ثبت: 250446) شهریور 3, 1401 
شکوفه ی خورشید

 

شکر ایزد که گوهَر عشقی
غزلِ نابِ دفترِ عشقی

شاعری پاک، با دلی روشن
نغمه ی اول آخَرِ عشقی

عاشقی و ز واضحات است این
ای پَری روی، دخترِ عشقی

چشم هایت شکوفه ی خورشید
شد از آن رو که در بَرِ عشقی

سروِ آزادِ باغ دانایی
یا که نخلِ تناورِ عشقی
»
این دعایم که از دل و جان است
چشم هایت همیشه روشن باد

گر بلا قصد کعبه ی دل کرد
بارالهی‌، سپر دلِ من باد
«
شعر های تَرِ تو می خوانند
بس ملائک به جلوه ای بارق‌[1]

روشن آنگونه کز تلألوء آن
می درخشد ستاره ی طارق

[1] . درخشنده

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 3, 1401

    سروِ آزادِ باغ دانایی
    یا که نخلِ تناورِ عشقی

    درودها استاد گرانقدر .

    عاشقانه دلنشین و زیبایی است و چه نیک و زیبا که به دانایی و خرد معشوق نیز به موازات زیبایی وی، و نیز پاکی و ناب بودن عشق اشاره شده

    🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      شهریور 3, 1401

      سلام بر دختر عزیزم
      شاعر توانای پاک
      سرکار خانم فریبا نوری

      دلتنگتان بودیم
      سپاس از حضور بسیار ارزشمند و گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹❤️🌿

  2. مینا یارعلی زاده

    شهریور 3, 1401

    چشم هایت شکوفه ی خورشید
    شد از آن رو که در بَرِ عشقی

    سروِ آزادِ باغ دانایی
    یا که نخلِ تناورِ عشقی

    به به سراسر زیبا و دلنشین و انرژی بخش
    خوش به حال معشوق مبارکش باشد

    نویسا و مانا باشید به مهر بابای خوب پاکم🍃💐💐💐

    • طارق خراسانی

      شهریور 3, 1401

      سلام دختر عزیزم

      سپاس از حضور همیشه گرم و بهاری ات
      اما معشوق مثل خودت دخترم می باشد که چون جان دوستش دارم

      در پناه خدا…….. 🌿🙏🌹❤️🌿

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 3, 1401

    به به چقدر زیبا سروده اید
    چشم هایت شکوفه ی خورشید
    شد از آن رو که در بر ِ عشقی
    درود بر شما
    قلمتان سرسبز و دلتان بهاری باد
    🌺🌺🌺👌

    • طارق خراسانی

      شهریور 3, 1401

      سلام و درود

      سپاس از نگاه پر مهرتان

      در پناه خدا سلامت و شاد زی 🌿🙏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا