🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جای قلبم خالیست

(ثبت: 268242) اسفند 19, 1402 
جای قلبم خالیست

 

خانه ای ساخته ام
دور  از
وحشتِ تنهاییِ شهر
دورتر از گسلِ
شیونِ نیرنگ و دروغ
که شکستند
به پس لرزه ی تشویش و ریا
دل چون شیشه ی بی رنگِ مرا
حال در خانه ی نو ساخته ام
جای قلبم خالیست…
به تن منجمدم
شمعی از خاطره ها میسوزد
میکشد عربده
هر شب تا صبح
شعله اش مست تر از پروانه
میزند شبنم اشک
به تنِ خاکی
این طاقچه ی تنهایی

 

شعر و طرح سحرفهامی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 19, 1402

    درود بانو فهامی بزرگوار
    شعر بسیار زیباییست طرحش هم عالیست.
    سپاس از به اشتراک گذاری آثار زیبایتان
    بدرخشید چون همیشه
    👏👏👏👏👌👌👌

    • سحر فهامی

      اسفند 19, 1402

      هزاران درود و سپاس بی نهایت از همراهیتان گرامی افتخارید برای بنده مرسی

  2. صفا یغمایی

    اسفند 20, 1402

    درودتان بانو
    زیباست
    موفق باشید
    🌺🌺🌺

    • سحر فهامی

      اسفند 20, 1402

      هزاران درود سپاسگزارم گرامی 🌻🌻🌻🌻🌻🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏

  3. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بانو فهامی بزرگوار
    سپاس از آثار زیبایتان
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

    • سحر فهامی

      فروردین 9, 1403

      هزارااااان درود بزرگمهر بسیااااار سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان سالی سرشار از لحظه های شاد و پر از عشق و همراه با آرامش برای شما آرزومندم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا