🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بلورِ حافظه

(ثبت: 268739) فروردین 10, 1403 
بلورِ حافظه

 

تنگ حافظه ام
شکست
به تیپای
پروانه ای سبک پر
همان که
در بلورِ خوش باوری ام
به دام انداختمش،
رقصیدن آموخت !
و به سر چنگِ انتقام
گریخت…

طرح و شعر سحرفهامی آهو

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 10, 1403

    سلام

    سال نو مبارک

    عالی ست

    🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سحر فهامی

      فروردین 22, 1403

      سلام و درودها استاد والامقام …سال نو شماهم مبارک پایا و پیروز باشید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 11, 1403

    سلام و درود
    زیباست🌺🌸👏

    • سحر فهامی

      فروردین 22, 1403

      هزاران درود و سپاس بی نهایت عزیز جان🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. فروردین 20, 1403

    به به چه طرحی.. درود. اتفاقا امروز داشتم در مورد تصلیب سالوادور دالی فکر می‌کردم

    • سحر فهامی

      فروردین 22, 1403

      درودتان و سپاس از همراهی ارزشمندتان مرسی از دقت نظر شما🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🙏🙏🙏🙏🖐🖐🖐

  4. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 4, 1403

    درود مجدد🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا