🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شک و یقین

(ثبت: 217877) آبان 20, 1398 

با تکیه به شک اهل یقین خواهی شد
تردید نکن واقع بین خواهی شد

باران که ببارد و زمین سیر شود
در باغ بهار خوشه چین خواهی شد

محمدعلی ساکی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 20, 1398

    سلام
    ازدست دلم چه برمی آید توبگو
    این راز مرا بسته نگهدار.. بگو
    چون بادل وبرخیره نگاهش کردی
    هم راز بگو، درد با ناز بگو
    الهام ازشعرزیباتون.. گرامی💐

  2. دروداستادارجمندم استادساکی عزیز
    دستمریزادزیباست🌻🌼🌻🌼

  3. سپیده طالبی

    آبان 21, 1398

    سروده ای زیبا و به معناست استاد گرامی
    درودتان باد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا