🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شگون حماسه

(ثبت: 6912) مهر 29, 1397 
شگون حماسه

تو!

ترانه ی طلوعی

به صبح امیدواری،

دمی اربعین به من ریز

به رگم 

سرخ جاری..‌.،

ببخشم شکوه مستی

تو تمامت تبلور

همه ی بلوغ عشقی !

به بلندای باران

بزنم مو ج هستی

رهی حماسه به من زن

به شب دراز دستی