🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیدا. (. حسین ع )

(ثبت: 241178) مرداد 27, 1400 

 

شیدائی طریقت آلاله ها شدم

شیداتر از بهانه ی پروانه ها شدم

بختم ز خاک تیره کشیدم عاقبت

حلقوم تشنه بر لب قداره ها شدم

تقدیم به ایثارگران و رهروان امام حسین ع
خصوصا شهید حججی سلام الله

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا