🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیرینی نگاه

(ثبت: 694) بهمن 12, 1394 
شیرینی نگاه

«شیرینی نگاه»

چندیست نماز را قضا می خوانم

می خوانم و باز جابه جا می خوانم

انگار که در قنوت کندو دارد

شیرینی آن نگاه را می خوانم

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):