🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیطان …

(ثبت: 1725) خرداد 25, 1395 

مرا از لجن آفریدی

-لجن تر شدم

ز هر بد که شیطان به دادش رسید

و نافش به نام جهنّم برید

-بدتر شد

***

از آن روح قدسی که در من دمیدی

کجا خرج کردم کجا؟

که این مایه بی مایه

یک مهر ابطال بر هر چه باور شدم

***

یکی بچّه شیطان سحرگاه مرد

یکی تسلیت گفت همراه من

و در من گریست

-بی برادر شدم!