🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شەهید

(ثبت: 208754) اسفند 26, 1397 
شەهید

شەهید نامره ی وەکوو شاخ
وەکوو واران،
وەکوو درەخت
وەکوو بەهار و گوڵەباخ

شەهید ئاوە
تینیتی زەوی ئەشکێنێ
پەنجە و دەستە
ئازاری خاک ڕائەژەنێ
سۆمای چاوە
ڕۆژ دوورە ئەیبینێ

شەهید باڵای
بە قەد باڵای کوردستانە
دڵی ئازادی و بەیداخی
لووتکەی هەڵوێستی
ئینسانە

شه هید نوساوه
به خوین سوور ره نگی خوه ی
ئازادی حه ق هه ر ئینسانە.

 

زانا کوردستانی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا