🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صادق آل محمد(ص)

(ثبت: 2093) مرداد 8, 1395 

هر سینه ای که عاشـق آل محمد (ص) است

گنجینـــه ی حقایـــق آل محمد (ص) است

خورشید علم و معـرفــت و حکمت و کمال

یک پرتو از مشــارق آل محمد (ص) است

گنج سعادتی کـــه بشـــر خواستار اوست

خـاک درِ ســــرادق آل محمد (ص) است

باغ بهشـــت بـــا همـــه زیبایـی و شکوه

تصویری از شقایـق آل محمد (ص) است

در بــادهــــای تنـد مخالـف غمش مباد

رهـرو اگر موافـق آل محمد (ص) است

سیراب تازچشمه ی حکمت شودبه دهر

دل خواستارصادق آل محمد (ص) است

فرمانروای ملک غزل گشت«خوش عمل»

در بندگی چو لایق آل محمد (ص) است.