🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صارمیات

(ثبت: 228205) خرداد 30, 1399 

 

رباعی طنز گوشتی
￿
از قیمت گوشت رفته از سر هوشم
باید که بخوانند اذان در گوشم
￿
چل روز شده در عوض گوشت مدام
دندان به جگر گذارم و خاموشم
￿
حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

نظرها
  1. محمد یزدانی

    خرداد 30, 1399

    درود شاعر عزیز حسن سمیعی جندقی “صارم”
    دوست گرانقدرم .
    بسیار زیبا سروده اید
    به انجمن شاعران اندیشمند و هنرمندان ادب پرور ( وب سایت وزین شعر پاک) خوش آمدید .🌺🌸🌺🌸

    • حسن سمیعی

      خرداد 30, 1399

      سپاس استاد عزیز جناب آقای یزدانی نظر لطف شماست یک دنیا ممنون

  2. طارق خراسانی

    تیر 1, 1399

    سلام به شاعر گرانمایه

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید 🌹🌹🌹

    عجب شعر روان و زیبایی
    درودتان

    در پناه خدا 🌿❤️🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا