🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبح سرخ بهار

(ثبت: 239002) اردیبهشت 26, 1400 

 

به صبح سرخ بهار كه امتداد شب ماست

به تكه هاى بدن كه در كرانه ى دل ماست

به تركش و تير كه فرو ريخت بر گلو و بريد

ز شب نشينى خرچنگها كه در كرانه ى ماست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا