🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبح

(ثبت: 235370) دی 22, 1399 

 

شیطنت
شاد گنجشکها
پلک ها را جان به سر میکند
خوشا به حال صبح
وقتی….
عطر حضور تو را
به سفره میبرد

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 22, 1399

    سلام

    شاد باد همیشه سپید های تان
    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سرفرودم در برابر بزرگواریتان
      پویا و برقرار باشید
      🌻🌻🌻🌻

  2. حسین شیرکوند

    دی 22, 1399

    🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

    • سپاسمندم استاد ارجمند و فرهیخته
      🙏🙏🌼🍁🌸🌹

  3. خوشا به حال صبح

  4. روناهی دهقان

    اسفند 13, 1400

    واقعا عالیییی افرین بر مادر بزرگ زیبایم😘😘😘😘😘😘😘👏🏻👏🏻👏🏻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا