🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبر آیینه

(ثبت: 264993) آبان 3, 1402 
صبر آیینه

 

عاشقان را بکٌشد سوزش آهی آخر
بی صدا می شکند بغضِ نگاهی آخر

بین هر شور غزل هق هق دردی پیداست
صبر آیینه شود پشت و پناهی آخر

گفته بودی که شبی بر دل من می تازی
شعله در شعله کِشد ذره ی کاهی آخر

عاشقی شاه و گدا را نشناسد هٌشدار
سر بداری بشود ضامن ِ شاهی آخر

روزگارم شده شب روزنه ای می جویم
می کنم در سفری رویت ماهی آخر

در شب حادثه ها هم نفسی می جویم
می رسد هلهله از صاحب ِ جاهی آخر

پشت ِ در مانده طلا دیده به پایان دارد
زخم ِ بیگانه شود ایل و سپاهی آخر

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رهگذر

    آبان 3, 1402

    سلام
    اشعار شما در سایت ناب سرایان هم میخوانم

  2. معین حجت

    آبان 4, 1402

    درود بانو خیاط پیشه …💐💐💐

  3. س ن روشن

    آبان 4, 1402

    بادرودوادب،
    بسیارموزون وپرمحتوا.
    🌺🌺🌺🍀🙏🌹

  4. علی معصومی

    آبان 4, 1402

    یا بیا و غم حسرت بزدای از دل من
    یا بگو تا بکشم سر به تباهی آخر
    ♡♡♡
    درودهای فراوان
    بانو خیاط پیشه ارجمند
    🌹🌿🌹🌿🌹

  5. مهدی سیدحسینی

    آبان 5, 1402

    درود بر شما
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌹🌹

  6. طارق خراسانی

    آبان 6, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  7. زهرا وهاب

    آبان 10, 1402

    درودها بانو جان بالاخره ماه را رویت خواهیم کرد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا