🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبر و ثبات

(ثبت: 231299) شهریور 13, 1399 

صبر و ثبات

مژده ای کو کز لب قندت نکاتی آورد
لحظه های غم نصیبان را براتی آورد

بیقراران را به یک پیمانه آرامش دهد
در دلِ افسردگان صبر و ثباتی آورد

ما که مُردم از تب ایام نافرجام عشق
کو که دستانت شبی آب حیاتی آورد

با شرنگ تلخ کامیها ز حسرت سوختیم
تا که شهد از صحبت شاخ نباتی آورد

پرِّ کاهیم و به اقیانوس غمها میرویم
تا نسیمی زورق از راه نجاتی آورد

طاقتی کو تا رساند دست بر دامان تو
مهلتی کو تا به دل شور و نشاطی آورد

بینوایان بر سر راه تو جا خوش کرده اند
تا که لطفی خوشه چینان را زکاتی آورد

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. فریبا نوری

    شهریور 13, 1399

    بینوایان بر سر راه تو جا خوش کرده اند
    تا که لطفی خوشه چینان را زکاتی آورد

    درودها استاد گرامیم

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 13, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا واقعا لذت بردم
    من هم مثل سرکار خانم نوری
    بیت آخر شعر رو خیلی می پسندم
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    بینوایان بر سر راه تو جا خوش کرده اند
    تا که لطفی خوشه چینان را زکاتی آورد
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    جسارتا بیت سوم شعر به نظر می رسه یک اشکال ریز تایپی داره
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    زنده باشید به مهر
    یاعلی
    🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸

    • علی معصومی

      شهریور 13, 1399

      درود و عرض ارادت
      جناب رشیدی نازنین
      سپاس از نظر شما عزیز گرامی
      ◇◇◇
      متوجه اشکال شدم
      کاش دقیقا اشاره فرمایید
      🌺🌿

      • رسول رشیدی راد

        شهریور 13, 1399

        سلام و درود مجدد خدمت شما عزیز گرامی
        جسارتا حسب فرمایش خود شما
        بیت سوم مصراع اول به نظر میرسه اینطور باشه

        ما که مُردیم از تب نافرجام عشق.

        حرف«ی» از کلمه مُردیم هنگام تایپ سهوا افتاده

        با عرض پوزش بابت جسارتی که شد

        یاعلی🌹🌹🌹🌷🌷🌷

        • علی معصومی

          شهریور 13, 1399

          درود ها بر شما
          جناب رشیدی نازنین
          ◇◇◇
          جالب است که اگرچه به تکرار مطالعه کردم
          این نقص را ندیدم تا دقیقا اشاره فرمودید
          سپاسها
          🌺🙏🍃🌺🍃🌺🍃
          در پناه خدا

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 13, 1399

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد عزیز معصومی

    زیبا ست

    همیشه از اشعار نغزتان لذت می برم

    عالی سرودید

    درود بر شما

    💐🙏💐

  4. مینا یارعلی زاده

    شهریور 13, 1399

    درودها بر شما شاعر زرنویس
    نویسا و مانا باشید جناب معصومی عزیز
    👏👏👏🌹

  5. محمدعلی رضاپور

    شهریور 14, 1399

    سلام و درود و ارادت
    جناب معصومی عزیز
    احسنت بر شما

  6. سپیده طالبی

    شهریور 14, 1399

    سلام و عرض ادب و احترام استاد گرامی
    سروده ای زیبا و دل نشین خواندم بزرگوار
    دست مریزاد و درودتان 🌺

  7. نسرین حسینی

    شهریور 15, 1399

    درود برشما جناب معصومی استادگرانقدرم
    حیفم اومد بیتی رو انتخاب کنم

    چون همه ابیات زیبابودن
    قلمتون ماندگار 🌹🌹🙏

  8. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 17, 1399

    هزران درود استاد معصومی
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا