🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای پای رفتنت

(ثبت: 2305) شهریور 4, 1395 

بی تو به خواب رسیده ام

اما 

شب در نگاه من 

بیدار،

چقدر حوصله می خواهد 

این شبها.

تمام من “بی تو”

کنار لحظه ها

 به اشک ” سجده ” می کند.

صدای پای رفتنت

هنوز در گلوی من

به گریه می کشاندم.

پای تمام کوچه ها

نام تورا صدا زدم،

تو رفتی و

جای تمام بودنت

ثانیه ها

” فاصله ” را قدم زدند…

ماهک – 95/6/1

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):