🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صفحه خاطره ها

(ثبت: 1046) فروردین 2, 1395 

تلخ است جدایی و سرانجام جدایی

هم بدتر از آن اینکه بدانند نیایی

چون سنگ که بر آینه خوردست و شکسته ست

از حادثه ات مانده از آن روز صدایی

چندی است به دنبال تو هستیم و ندانیم

در صفحه ی گم گشته ای از خاطره هایی

دل بسته به دنیای تو بودم که بمانی

تو بادکنک رشته ی فکرت به رهایی

در یک برهوتم همه جا آه و کویر است

وقتی نکنی ذهن مرا راهنمایی