🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صلای عشق

(ثبت: 2969) آذر 27, 1395 
صلای عشق

          تو آمدی  همه جا  گل بهاره می بارد

          ببام  ِ  ظلمت   ِشبها  ستاره   می بارد

          در این صداقت ِ رُستن بپاس ِدلداری

          طلوع   ِصبح  ِ ظفر در کناره می بارد

          میان ِبزم ِحضورت شکوه خورشیدست

          غزل غزل  ز نگاهت  شراره می بارد

          مرا باوج ِ نیایش نشانده ای ای عشق

          شفق شفق  ز لبت  استعاره  می بارد

          بیا که از نفست  می شوم  ز تو لبریز

          دوباره شوق ِطرب بی شماره می بارد

          میان  ِسجده  ی وترم تو مثل ِ رویایی

          ورق  ورق ز  نگاهت  اشاره  می بارد

          صلای عشق و امیدی  شکوه ِاحساسی

          طلا  شکسته  بپایت   ستاره   می بارد

طلعت خیاط پیشه

       

         

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسن گائینی

    آذر 29, 1395

    سپاس گرامیم بسیار زیبا و شورانگیز سروده اید ،مانایی وجودتان هماره مستدام باد

  2. علیرضا حکیم

    آذر 29, 1395

    درود بر شما بانوی گرامی

    بسیار زیباست

  3. طارق خراسانی

    آذر 29, 1395

    سلام و درود بر طلعت شعر پاک

      مانند همیشه زیبا و نغز سروده اید

    در پناه خدا سلامت باشید

  4.  سلام و درو د عرض ادب تقدیم خواهر گرامی ام  بسیار زیبا و ارزشمند و تاثیر گذار بود احسنت طیب الله

    مرا باوج ِ نیایش نشانده ای ای عشق

              شفق شفق  ز لبت  استعاره  می بارد

  5. فاطمه قربانپور

    اسفند 1, 1395

    سلام ودرود

    بسیارزیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا