🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صورتی که تصوری سخت است

(ثبت: 255905) بهمن 16, 1401 

 

آن بهار ندیده می خواهم

میوه های شنیده می خواهم

نوش مهر بدون شیشه ورنگ

بوسه ی بر گزیده می خواهم

قصه ها ی نگفته را امشب

ثبت بر این جریده می خواهم

راز داری که راهزن نشود

من سختی چشیده می خواهم

مرغ زیبای خوب و خوشخوانی

که به فکرم پریده می خواهم

د ختر بی نشانه و بی نام

که به شعرم کشیده می خواهم

صورتی که تصوری سخت است

از خدای ندیده می خواهم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1401

    سلام و درود بر استاد خادمیان

    بسیار زیبا

    الهی همه نصیب گردد و ماهم از وجود شما بی نصیب نشویم که :

    از حضرت عشق و در دعای سحری
    آن سرور خود، شاعر عالی خواهیم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. زهرا آهن

    بهمن 16, 1401

    درود بر شما جناب خادمیان بزرگوار

    بسیار زیبا قلم زده اید

    پایدار باشید🍃🌿🌹🙏

  3. درود بر حضرت استاد خادمیان

    بهره‌مند شدم از شعر نغز و پرمغزتان استاد

    سایه شما بر سر ما و شعر مستدام

  4. الیاس امیرحسنی

    بهمن 17, 1401

    درود برشما استاد
    بسیار نغزو زیبا🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا