🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طبیب حاذق

(ثبت: 266107) آذر 15, 1402 

 

دلم گرفته برایت بگو کجایی تو
مگر به مکتب ِ یاران بی وفایی تو

همیشه در نگهت شور یک غزل داری
همیشه شاعر ِ اشعار دلگشایی تو

کتاب چشم مرا خط به خط تماشا کن
طبیب ِ حاذق عشقی شفا شفایی تو

مگو حکایت دلبستگی که طغیانی ست
برای زخم ِ دل ِمبتلا دوایی تو

تمام خاطره هایم قشنگ و رویایی ست
کمال عشق و امیدی بهار مایی تو

در این هوای غریبی میان ِ تنهایی
یگانه خالق عشقی که بی ریایی تو

خزان دمید و دلم را به خون خود آلود
بیا به دیدن ایندل ، طلا طلایی تو

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 11 
  1. معین حجت

    آذر 15, 1402

    درود بانو خیاط پیشه بزرگوار👏💐💐💐

    • طلعت خیاط پیشه

      آذر 15, 1402

      سپاس از حضور پر مهرتان
      در پناه خداشادکام باشید
      🌸🌺🌸

  2. طارق خراسانی

    آذر 15, 1402

    سلام طلعت خدا
    شاعر توانای پاک

    چه قدر این اثر با شکوه به دلم نشست
    خیلی زیباست

    درودتان

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏👏🌱

    • طلعت خیاط پیشه

      آذر 15, 1402

      استاد طارق ارجمند
      از لطف شما بسیار مسرور و خرسندم
      🌸🌸🌸🌿

    • طلعت خیاط پیشه

      آذر 15, 1402

      از حضور پر مهر شما ممنونم
      پاینده باشید
      🌸🌸

  3. مهدی رستگاری

    آذر 15, 1402

    درود بانو. از غزل پراحساس تان مستفید شدم🌷

  4. طلعت خیاط پیشه

    آذر 16, 1402

    سپاس از حضور گرمتان
    🌹🌹

  5. ابوالفضل زارعی

    آذر 16, 1402

    بسیار زیبا نقش زدید شاعر گرامی

  6. مهدی سیدحسینی

    آذر 16, 1402

    درود خانم خیاط پیشه
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌹🌹

  7. س ن روشن

    آذر 16, 1402

    بادرود،
    بسیارعالی ست به ویژه حسن ختام باطلا که کمتردیده میشود
    🌈👏👏👏🌿

  8. مدینه ترکاشوند

    آذر 21, 1402

    عاااالی دستمریزاد استادعزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا