🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طعم شراب ..

(ثبت: 2510) مهر 5, 1395 

بسمه تعالی

شیشه تا خالی ست محروم ست از طعم شراب

سینه ی بــی درد می ماند همیشه دل  خــراب

 

آب  کم جو  در بیابانی که  گرمــا دیده است

چشم های تشنه کامان را کند حیران ، سراب

 

طعنه و تعریف آدم ها غباری بیش نیست

لحظه ای از صورت آیینه ی دل  رو متـاب

 

آبــــــروی آسمان از شبنم چشمان تو ست

آسمان آبی ست از سر چشمه های ناب آب

 

شاهـــــــــد بازار امروزی  لبان سرخ تو ست

گل نمی روید در این گلشن که بار آید گلاب

با رقیبانم چنان گرمی که  وقتی با منی

با نگاه بی تفاوت می کنی قهر و عتاب

 

خواب دیدم نیمه ی پنهان من در چشم توست

چشم وا کن تا مرا  رســـــوا کند تعبیر خواب

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):