🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلعت پنهانی

(ثبت: 234829) دی 3, 1399 
طلعت پنهانی

 

آئین شب یلدا ، آئین سلیمانی ست
آئینه خورشیدم، در طلعتِ پنهانی ست

در حیرتم از قاسم، از آینه ی قسمت
هر ذره ی او نوری، در این شب ظلمانی ست

عادل دانشی

پ. ن

دوست عزیزم جناب عادل دانشی به علت مشغله کاری از بنده خواسته اند تا شعر وی را در سایت نمایش دهم، اطاعت امر شد.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. بسیار زیبا🍃🍁🌺🌻🌹🍀🌷🌸

  2. سلام و درود استاد عزیز
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا