🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طوفانِ گرفتاری

(ثبت: 261955) تیر 27, 1402 

 

من زِ طوفانِ گرفتاریِ تو …
بر رَهَم با پایِ دل لغزیده ام
در مسیرِ سیلِ بی احساسِ تو
این منِ بشکسته دل رنجیده ام

در سکوتِ خود به آهنگِ غمت
بارها در خونِ دل رقصیده ام
با خیالم صد ستاره تا سحر
از دو چشمِ سنگدل بر چیده ام

از هجومِ وحشیِ لبخندِ تو
همچو آهویی به گِل غلتیده ام
حال آن زخمیِ پُر قدرت منم !
چون تو را از قعرِ دل بخشیده ام .

سحرفهامی آهو

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 27, 1402

    سلام و درود
    زیبا سروده اید
    خداقوت

    • سحر فهامی

      تیر 27, 1402

      درود بر شما سپاس🙏🌹🙏🌹🙏🌹

  2. مهرداد مانا

    تیر 27, 1402

    آهوی عزیز قشنگ بود کارتان
    اما چرا غزل را مانند چهارپاره تایپ کردید؟

  3. طلعت خیاط پیشه

    تیر 27, 1402

    درود بر شما
    مهربانوی ارجمند
    🙏❤️🌹🌷🌺🌸🌿🍃

    • سحر فهامی

      تیر 27, 1402

      درودتان باد سرزنده و سلامت باشید 🌹🌹🌹🌹🤩😍

  4. فیروزه سمیعی

    تیر 28, 1402

    درودتان باد مهربانو جانم
    زیبا و غمناک
    زنده باد👏🌿👏🌿👏🌿👏
    در سکوتِ خود به آهنگِ غمت
    بارها در خونِ دل رقصیده ام
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا