🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود (28)

(ثبت: 234193) آذر 15, 1399 

السلام علیک یا صاحب الزمان ادرکنی(عج)

هرجا که نگاه می کنم سوی به سوی
می بینم عاشقان تو کوی به کوی
می گویند شرح عاشقی موی به موی
کی می گردند با رخت روی به روی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 15, 1399

    ❤️❤️❤️💐💐💐🌺🌺🌺

    • درود جناب رشیدی راد عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف حضرتعالی
      برقرارباشید
      ❤️❤️❤️❤️

  2. طارق خراسانی

    آذر 15, 1399

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • درود جناب استادطارق عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظرحضرتعالی
      خداوند پشت وپناهتان
      برقرارباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا